sobota, 14 stycznia 2012

Jak Wam się podoba

Jak się powiedziało a... to trzeba być gotowym na następne litery alfabetu. A jak się coś robi i wydaje się nam, że się działa w słusznej sprawie, to należy o tym powiedzieć innym. A skoro już piszę, bo lubię -  to cieszy, gdy ktoś czyta, bo mu się podoba. Zatem zuchwale zgłosiłam to moje pisanie do konkursu blogów polskojęzycznych, szczegóły tutaj:
  
Przede wszystkim jednak ten konkurs jest ciekawą okazją do poczytania tego, co i jak piszą inni. A sporo tam perełek napisanych przez ludzi patrzących na świat z szeroko otwartymi oczyma. I chyba jedyna okazja w roku, gdy blogi z różnych portali można zobaczyć obok siebie.  Spójrzcie sami: http://www.blogroku.pl/
A ja muszę się Wam do czegoś przyznać. W pierwotnym zamyśle chciałam pisać bloga o nieuleczalnej chorobie mojego dziecka i o tym jak (nie)dajemy się chorobie. Z czasem jednak uznałam, że tego choróbska mam na co dzień po dziurki w nosie i właśnie na nosie mu zagram. Wbrew temu, co mi onegdaj radzono - że powinnam zająć się tylko dzieckiem i jego chorobą,  odpuszczająć inne swoje życiowe plany, marzenia i zadania. Nie odpuściłam. Czasem tylko dopuszczam choróbsko do głosu, ale po to, by je oswoić i poszukać w nim pozytywnych doświadczeń. Gdyby nie choroba mego syna, nie poznałabym wielu wspaniałych ludzi, którzy i mnie, i jemu pokazali, że im trudniej, tym łatwiej, a życie jest po to, by się nim cieszyć, bo człowiek cokolwiek by myślał, nie jest sam na tej naszej kolorowej planecie, choć o tym często zapomina generując subgatunek człowieków. Dlatego tutaj pokazuję tylko poezję mojego życia, taką jego różową,  bajkową stronę, prozę mam wtedy, gdy nie piszę, a dzieciaki się biją i kłócąca, jak to dzieci.
Ważne, by nasze problemy nie przysłoniły nam świata, by obok prozy życia znalazło się w nim miejsce na poezję.


*

Jeszcze nie do końca radzę sobie ze stroną techniczną bloga, ale co tam, errare humanum est, a rzeczą b(l)ogów dzielić się.
Decyzją jury konkursu (ostateczną, jak napisano) blog "Człowieki i jeże" przekwalifikowano do kategorii "ja i moje życie" i nadano mu numer 

I (jak Ironia) 00159
Nazywam się I00159 .     

Do 19 stycznia br. można na "jeże" głosować wysyłając sms na numer 7122, w treści podając numer bloga. Koszt SMS to 1,23zł brutto.

Uwaga! W numerze bloga znak "0" to cyfra zero. Pamiętajcie także, aby nie wstawiać w SMS spacji!

Dochód z SMS-ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

Wszystkim, którzy ten blog czytają i wszystkim, którzy na niego głosują, bardzo dziękuję za to, że nie piszę go szuflady.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz